Torsdag

Att vakna 05.20 igår var ingen höjdare! Jag var trött och seg
hela dagen, det sved i ögonen och jag hade ingen ork till något.
Jobbigt! Blev med andra ord en mysdag i soffan med musik,
serietittande och powernaps. Myspys. Jag hoppas att jag är
piggare den här dagen, just nu känns det lovande i alla fall.
Jag har fått i mig både PWO och Nocco vilket gjorde att jag
fick energi till ett benpass på gymmet. Nu ska jag äta frukost
framför gårdagens avsnitt av Sveriges mästerkock och sedan
väntar en kortare promenad för att göra ett ärende. Efter det
får vi se vad som händer, har inga storslagna planer för dagen.
Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Låter ganska skönt. Här är det tvättstugan och jobb på schemat

2017-03-23 @ 11:26:50
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Nä det är verkligen jobbigt att vakna så tidigt. Jag vaknade tidigt imorse och det var nästan omöjligt att hålla upp ögonen men var tvungen att gå upp :/ Såg aldrig mästerkocken igår så får nog spola tillbaka det sen!
SV: jaa det är det! Och det är såå mycket som ska finnas med i den men samtidigt kanske omfattningen bara är en halv A4. Ingenting med andra ord :( men nu har jag suttit och tagit bor en hel del (lyxproblem) så det börjar nog närma sig slutet! Jag och en studiekompis ska ha ett litet möte om en stund för att gå igenom bådas arbeten.
Jaa :) Eller helgen är ju inte ledig haha, men vi har inget jobb. Det är så jag menar. Annars är vi ju rätt uppbokade med saker vi ska göra så nja, inte ledigt. Kul att du ska till din mamma! När flyttar hon?
Har också hört att Lohios vanilj är godare men jag har ju inte testat Njies så vet inte.. Men ska försöka jaga dem här nu snart!
Nä jag förstår det :) Man har ju annat för sig. Jag har också varit rätt off då det varit mycket i skolan men så är det ju ibland :)

2017-03-23 @ 12:32:49
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: carolines

Åh vad jobbigt att starta dagen så tidigt! Här blir det också väldigt tidiga mornar ibland när sambon är hemma.. han börjar ju så tidigt, det är inte alltid så härligt att starta dagen så tidigt haha! Hoppas du är piggare idag och får en härlig dag :D här skiner solen!

2017-03-23 @ 12:55:54
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: J

Skönt med träning!!

2017-03-23 @ 15:05:58
URL: http://lessonoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0