Torsdag

Hittade Nocco Skumhare igår, wiie!


Det var en händelserik onsdag igår med mycket som hände.
Väldigt rolig dag men också väldigt energikrävande.
Slog mig ner i soffan strax efter 18 och där lämnades jag resten
av kvällen, så himla trött.


Men nu, efter många timmars sömn är jag piggare och redo
att möta denna dag och allt det innebär. Där är bland annat
tvättande inräknat, så jobbigt men tur att mamma är här och
kan hjälpa till. Innan tvättstugan väntar i eftermiddag ska jag
till gymmet för ett benpass. Så kul!
Hoppas ni får en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh längtar inte till att börja tvätta. Van att ha egen tvättstuga i hemmet, relativt stor även, för att nu börja använda en som alla använder - alla grannar. I don't like it ^^,

Sv; den ligger i Högdalen om det säger dig något?
Ja, det är helt underbart med en egen lägenhet! Men något konstigt känns det även haha xD

Ja, men det är ju bra. Att finna inspiration, men ändå gå sin egen väg via muskler osv osv :)

Tack det fick jag! Låter som om du också hade en bra onsdag & hoppas att du får en fin torsdag idag :)

2017-03-16 @ 10:09:20
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Känner att jag måste smaka en sådan där, fast jag inte dricker sådant i vanliga fall :)

2017-03-16 @ 16:12:31
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0