Torsdag

 
Godmorgon torsdag! Med en sovmorgon och gårdagens roliga
nyhet i bagaget vaknade jag upp med ett bra humör idag - trots
att det snöar för fullt ute! Skönt att vakna och känna lite glädje
och lust! Morgonens mående gjorde att jag kände mig taggad
för ett gympass, så sagt och gjort: åkte till gymmet och körde
favoritpasset. Nu ska jag ladda kroppen med protein och
kaffe, sen ska jag ut på harjakt. Haha alltså se om Nocco
skumhare har kommit till ICA, inte jaga en riktig hare.
Drycken skulle ha kommit in redan i början av veckan men
pga strul hos leverantören blev det inte då.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra jobbat!
Det är samma tid här på Malta som i Sverige :)

2017-03-09 @ 10:42:04
URL: http://mischievous.se/
Postat av: Erika

Vad härligt med sovmorgon, det ska jag passa på att ta imorgon :)

2017-03-09 @ 19:03:00
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som du haft en härlig dag!

Hotellet ligger i närheten av Kungsholmen så inte nära Globen :)

Jag hittade skum hare idag så den står på kylning :) Får se om vi tar ett träningspass imorgon, idag var vi alldeles för trötta :p Träningskläderna är dock med :)

2017-03-09 @ 20:52:59
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: JoJo

du är så grym gumman! :D haha lät lite roligt att du skulle ut på harjakt ;)

sv; ja det är inte alls kul att ha migrän. :( jag hade det också ofta när jag var yngre, är glad att jag inte alls har det lika ofta idag. det är verkligen ett helvete! är tur att du inte heller har det så ofta nu som när du var yngre <3

vad jobbigt att du fortfarande får spamkommentarer på insta :/ hoppas att du slipper det snart du med! är ju jättestörande när man får såna! ;o

haha ne jag tror inte att skumharen kommer vara nåt för mig, men självklart ska jag prova den i alla fall :) jag ska se i veckan om nån affär har fått in den. fitness kompaniet borde ha fått in den. tror dom är rätt snabba med att få in nyheter :)
jag har blåbärssmak på mitt proteinpulver, men funderar på att köpa nån ny smak :) vad har du för smaker på dina? :)

det låter som att din vecka började bra. hoppas att den har fortsatt så också! :D ne veckan började inte alls bra för min del, sen har den fortsatt rätt tungt. har varit jobbigt på jobbet. mycket folk och mycket att göra :( det positiva denna vecka är att jag fick till ett grymt bra ben och booty-pass igår på gymmet :)

åh vad kul att du blev så glad över smset! :D jag menar vart enda ord jag skrev <3 jag ville att du skulle veta att jag tycker så bra om dig fina och älskade vän! :D <3​​​​​​​​​

2017-03-09 @ 21:22:54
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0