Tisdag

Här har det varit lite dött de senaste dagarna bortsett från
tidsinställda inlägg. Har haft annat för mig och prioriterar inte
bloggen då som ni säkert förstår. Jag svarar på kommentarer
och skriver blogginlägg i realtid när tid och lust finns.
 

Men i alla fall.. Tisdagen är igång och jag har varit iväg till
gymmet en sväng för ett armpass och nu ska frukosten
ner i magen. Sen måste jag till Coop och handla litegrann och
därefter tror jag det blir en mysdag i soffan för att se ikapp
några program från de senaste dagarna.
Hoppas ni får en fin tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: carolines

Mums med äggmacka! :) Kram

2017-03-21 @ 12:51:27
URL: http://nouw.com/carolineanette

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0