Tisdag

 
Jisses så trött jag var igår! Efter intervjun försvann all energi ur
kroppen och jag hade lätt kunnat somna redan vid 17. Men för
att jag inte skulle vakna mitt i natten så tvingade jag mig att
vara vaken till 21, haha. Trots många timmars sömn var jag
trött när jag vaknade imorse vid 08-tiden. Ögonen svider och
jag skulle kunna somna när som helst igen. Jobbigt! Det blir
med andra ord en dag i soffan med mycket vila. Nyduschad
och insvept i morgonrock sitter jag nu redo för grötfrukost och
kaffe. Morgonstund har guld i mun!
Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer
Postat av: N

Tur att du orkade hålla dig uppe ett tag till haha!

2017-03-14 @ 15:06:11
URL: http://nathalienyren.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0