Onsdag

 
Att ta sig upp från sängen imorse var nästintill en kamp.. Inte
för att jag var trött utan på grund av extrem träningsvärk i
magen, haha! Skönt på ett sätt, liksom ett "kvitto" på att
passet tog bra. Jag har nyligen kommit hem från dagens pass
som blev enbart konditionsträning med löpintervaller och 5 km
löpning. Ett kortare pass men minst lika svettigt, haha!
Nu är det strax frukostdags och sen tänkte jag se igen några
serieavsnitt. Passar bra då snön vräker ner igen utanför
fönstret. Så less detta snöande!
Har ni några planer för onsdagen?

Kommentarer
Postat av: carolines

För mig var det också en kamp! Men det är för att jag är så trött :( Sov hela dagen igår, ändå är jag så trött idag! Skönt att du tog dig upp till träning iallafall :) <3

2017-03-08 @ 09:43:27
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: Erika

Härligt! Här tar jag det mest lugnt och varvar med lite plugg :)

2017-03-08 @ 13:29:22
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0