Måndag

Då vänder vi blad och startar en ny vecka med nya möjligheter
och utmaningar. Jag har faktiskt inga planer för veckan mer än
mitt veckobesök på sjukhuset imorgon på förmiddagen och sen
gymma de dagar som orken finns. Sen får jag se vad veckan
har att erbjuda mig. Jag startade i alla fall veckan med sov-
morgon följt av ett cardiopass på gymmet, hårinpackning och
nagelfix. Nu skriker magen efter frukost så är väl bäst att ge den
det, haha. Sen tänkte jag ta en kortare promenad i solskenet,
se några missade serieavsnitt och bara mysa.
Har ni något planerat i veckan?

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med måndag och gympass :-)

2017-03-06 @ 13:16:52
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Freja

Låter som en bra morgon :) Kram!

2017-03-06 @ 14:18:53
URL: http://frejamarley.nu
Postat av: NICOLE

Skrev ett svar till dig förut men då började internetet att strula så allt försvann.. så roligt alltså;) Men gör ett nytt försök nu! Skönt med lugn vecka, som du oftast har :)
SV: ja det var ett lugnt avslut på både kvällen och veckan, så det var härligt att få varva ner lite. Haha jaa att ditt minne är dåligt det fick jag verkligen erfara i helgen ;) Trodde nästan du skojade där ett tag.. :P Men du kom på några i alla fall, kul :) Jag tror att Wiktoria kommer vinna men jag hoppas på Mariette :) Tycker också att Jon Henri & Aninia var bra, FO&O, Ace m.m. Tyckte det var många bra faktiskt :)
Nä de är ju inom vården, som jag har jobbat på innan i två somrar. Har inte fått besked om att det är klart ännu men hoppas att jag får vara där:) Trivs verkligen.
Jo men så blir det ibland när jag experimnetarat med, världens flopp. Men jag vet rätt bra vad som passar bra ihop och vad som blir gott så nu blir det mesta gott ;)

2017-03-06 @ 14:43:55
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0