Måndag

Mellomys i lördags.
 
Efter en toppenbra och mysig helg med mamma, godsaker,
"missions" och Mellomys är det nu dags att möta en ny
vecka och återgå till rutinerna. Jag är, och har alltid varit,
en människa som gillar att ha rutiner. Men efter att jag blev
sjuk i utmattningssyndrom och depression i juni-16 har det
blivit ännu viktigare för mig med rutiner. Jag behöver rutiner
för att klara av vardagen, för att inte göra allt ännu mer kaos
i hjärnan än vad det redan är.


Okej, nu blev det ett litet sidospår.. Åter till måndag, en ny
vecka med nya möjligheter och utmaningar. Den här veckan
kommer vara rätt händelserik, flera saker kommer ske. Det
känns roligt men också lite stressande. Fast egentligen är det
inte stressigt då sakerna är på olika dagar, men på grund av
utmattningssyndromet upplever jag lite inre stress. That's how
it works med utmattning.. Idag blev det i alla fall en tidig upp-
stigning för min del då jag har mitt veckobesök på sjukhuset
under förmiddagen. Sen på eftermiddagen ska jag bli inter-
vjuad
angående Kalix tjejjour. Det ska bli superkul!
Har ni några planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0