Onsdag

 
Oj så trött och låg jag var igår, ögonen ville knappt hållas öppna
alls under dagen. Men jag är van, det hör till när hyperperioden
är över, då är kroppen och psyket helt slut.. Men efter en natt
med mycket sömn känner jag mig lite mer på banan idag, och
därför ska jag strax riva av ett benpass på gymmet med R.
Sen väntar lite mathandling med mamma under förmiddagen
och vad som sker resten av dagen återstår att se. Mest troligt
blir det en lugn dag hemma för att ladda batterierna ytterligare.
Hur ser era onsdagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att köra ett benådas på gymmet! :)

2017-06-07 @ 14:52:29
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

wooosh... idag började jag dagen med att cykla till ängarna för att titta på mina elevers brännboll. Alla sprang på miig och skulle kramas och prata och... jag tror inte jag andades de första femton minuterna. jag darrade och var så rädd, satte mig sedan med kuratorn och skolsköterskan, haha, trygga händer. Sedan smet jag hem och jag fick sms av min chef att de var glada att se mig. Jag kom hem en timme efter att jag åkt och sov sedan till nu. Hjärnan är verkligen fucked.

2017-06-07 @ 18:49:55
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0