Måns-konserten

 
I förrgårkväll (Torsdag 20 juli) var jag och mamma på Sommar-
festen här i Kalix nere på strandängarna. Väldigt fint att området
var just vid vattnet, ingen dålig utsikt! Vi gick dit senare under
kvällen föratt se Måns Zelmerlöw uppträda klockan 23. Det var
lite folk när vi kom dit, men vi höll oss ändå vid kanten för att jag
inte skulle få ångest. Just innan själva konserten började fick jag
lite ångest av att stå bland allt folk, men jag försökte att inte se mig
omkring utan fokusera på ett ställe. I början av konserten gick det
bra och var rätt lugnt i publiken så jag trodde att jag skulle klara av
hela konserten, men så blev det inte.. Efter en stund när folk
började hoppa och vifta fick jag igen ångest och även en panik-
attack. Usch, inte kul! Gick ur publikhavet och ställde mig på sidan
där det var mindre folk, då försvann paniken efter en stund.


Trots att jag fick panik och ångest två gånger är jag väldigt glad
och stolt över att jag vågade gå på konserten! Även fast jag var
orolig och rädd över att jag skulle få panikattacker och ångest så
gick jag dit, mitt tyckte för Måns och hans låtar var starkare än
känslan att jag skulle stanna hemma. Så det blev en liten vinst
även fast jag fick ångest och panik två gånger. Själva konserten
var helt fantastisk och mäktig, ville aldrig att den skulle ta slut! ♥
Att få se Måns live har varit en dröm i cirka 10 år och i förrgår
blev den sann. Han levererade verkligen och det var så kul
att jag hade ögonkontakt med honom flera gånger!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Nejmen så mysigt :D Han har jag sett live med, superbra ju!

sv: Ja Öland är ju också fint men Gotland känns verkligen som utomlands när man får åka båt i flera timmar för att komma fram ;) Men smidigare till Öland!

2017-07-22 @ 11:32:37
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Härliga bilder! Och vilket bra framsteg du gjort. Bra jobbat!

2017-07-22 @ 13:55:58
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Gabriella

Så roligt!!

2017-07-22 @ 21:57:41
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Carolina Thoor

Jag förstår att det är en dröm att se honom live. Jag såg honom då jag var kanske 12 år och ja, han kan ha varit 20-25 år. Sen dess kan jag inte komma på att jag har sätt honom, men fan så underbar han var! :D

Sv; tack ska du ha! Ja, det är verkligen så skönt att få fräscha upp håret! :D
Nej, herrejösses vad god hamburgaren var därifrån. Riktig mumsbit! :D

Åh tack ska du ha, det har jag verkligen haft! Ja, jag har tillbringat dagen tillsammans med min mamma i stan och njutit utav vädret och shoppat järnet. Så mysigt! Sedan har jag fixat lite i hemmet och myst med killen då han kom hem ifrån arbetet. Hur har din lördag varit idag? Vad har du gjort? :D

2017-07-22 @ 22:12:54
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Så kul att se! och att du klarade av det, så starkt :)

2017-07-23 @ 01:28:29
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

inte kul att du ändå fick ångest och panik men bra av dig att ända befinna dig där =) Och vad kul att du nu har sett honom :) SV: tack snälla! :D ja det är otroligt kul! Trodde ju inte det skulle gå eftersom studievägl sa så =) men det gick :D
Det är delvis på distans, någon kurs måste jag vara på plats men det var få veckor + över jul/nyår och då är det säkert inte sååå många träffar =) Det är ju kul att göra om lite, antingen ta bort något, fixa nytt eller byta plats :D det gör mycket!
Ja det är fint här nere i söder :) idag har jag jobbat! Nu är jag supertrött så ska mest ta det lugnt och ta en promme sen =)

2017-07-23 @ 18:01:18
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

BRA KÄMPAT!! :D

ja jag gillar tonfisk på burk, haha, hatar färsk tonfisk... jag vet inte varför >.<

2017-07-24 @ 11:09:30
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0