Torsdag

 
Hallå torsdag! Helt galet att veckan snart är slut, känns som
att den precis börjat ju. Den här morgonen fick jag börja med
att skotta och sopa fram bilen. Jäklar så det har snöat och
drivit under natten! Blåste storm igår och blåser fortfarande
rejält så snön yr omkring. Tog mig till gymmet i alla fall där
jag byggde vidare på ryggen. När jag kom hem blev det ett till
"träningspass": skotta fram parkeringsplatsen IGEN, samt
balkongen. Fått till tre pass med rejäl fysisk aktivitet under
morgonen, inte illa! Nu har jag gosat ner mig i soffan med
kaffe, tända ljus och musik. Om ett tag ska frukost i magen och
sen väntar tvättstugan klockan 11. Inte det roligaste men lika
bra att ta en sån tråkig "måste-aktivitet" när det är dåligt väder.
Har ni några planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: men usch här håller den äntligen på att försvinna hehe :P

ja fy fasiken vad det blåste igår och kallt vare oxå haha :P

2017-01-12 @ 10:35:31
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: NICOLE

Låter skönt att vara färdig med den fysiska aktiviteten för dagen och nu bara kunna ta det lugnt, tvättstugan går väl bra ändå ;) Uppgiften jag precis gjort handlar om näringsrekommendationer och fysisk aktivitet så jag är skapligt trött på att skriva orden haha, men sååå roligt ämne :)
SV: Tack snälla :D <3 Slask och blåst är nog det värsta jag vet, speciellt kombinationen med.. Fy farao haha. Ja det är inte kul, ser mig själv som väldigt sansad och harmonisk men det har varit motsatsen i veckan. Nu känns det dock bättre men när man får sån panik att man får utslag på kroppen och allt sånt, nä fy :( Japp idag far vi :D Ska börja packa snart ;)) Har städat såå fint här hemma nu, bäddat rent och allt så det kommer vara härligt att komma hem på måndag med :)
Jo kan tänka mig att tågresan inte kommer gå helt smärtfritt men vi har ju varandra och färdkost så jag hoppas det kommer gå fint :) Haha tack! :D Vi får snapa mycket ikväll :D

2017-01-12 @ 13:32:02
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

här har det också snöat som bara den inatt kom flera decimeter inatt

ja det kan vara så nä det har jag inte märkt än så länge som tur är.

ja synd att jag bara får ta den tabletten var 3 natt då men är jag inte tar den så sover jag ingenting och så kan jag inte har det orka inte jobba hela dagen utan jobba bara några timmar orka bara några timmar på jobbet och den natten som jag sover orka jag jobba hela dagen.

har ätit dom nu sen i oktober

2017-01-12 @ 13:45:55
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker man mår bättre av att träna och lägga pengar på de hehe :d

2017-01-12 @ 14:09:51
URL: http://nouw.com/hannawahlberg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0