Onsdag

 
Yesterday was a good day! Något annat än bra kan jag inte
säga om gårdagen, det var en bra dag. På alla plan. Jag hade
en gnutta mer energi och orkade städa hela lägenheten (både
dammsuga och skura) vilket gjorde mig oerhört glad. Tänk att
något sådant kan glädja en! Visserligen fick jag huvudvärk efter
ett tag för att det blev för mycket, men det är ett steg i rätt riktning
i alla fall att jag just där och då kände att energin fanns till det.
 

Idag hoppas jag att det blir en lika bra dag som igår. Vaknade
i alla fall med en positiv känsla i kroppen, de mornarna är så
mycket bättre än när man känner sig låg. Åkte till gymmet för
att öka den positiva känslan i kroppen, men där var fullt med
skolklasser så passet blev halvdant och jag kände mest irritation.
Nu myser jag i soffan istället och här kommer jag spendera större
delen av dagen. Det får bli en innedag då det är -20 grader ute,
iskallt! Då passar det att se serier, måla och mysa med Diesel.
Hur ser er onsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: haha jag med :D

hoppas du får en bra onsdag :D

2017-02-08 @ 09:39:50
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Frida

Ja jag förstår det, tatueringar kan verkligen vara så fint, speciellt om de har en personlig betydelse :)

2017-02-08 @ 10:04:51
URL: http://mischievous.se/
Postat av: Carolina Thoor

Skönt att du städade och hade den orken. Underbart! Påminner mig om att jag också måste städa mitt rum hihi!
Skönt med en innedag då det är så pass kallt. Idag har vi endast -2 (vilket är kallt för Stockholmare i och för sig haha, och det blir bara kallare ju senare det blir på dagen) och soligt så jag vill försöka mig ut på en promenad. Men vi får allt se vad min pojkvän känner efter sitt jobb!
Annars är jag själv ledig idag och bara myser :)

Sv; ja, det var verkligen underbart! Älskade det verkligen och uppskattade det :)
Nej, curry bombay är en indisk rätt med kött (fråga mig inte vad för kött, kan dock kolla upp det om du är intresserad utav rätten), vitkål och curry. Den är så jäkla god den rätten!!

Precis. Jag har aldrig heller hört någon säga något dåligt om Grekland. Mina föräldrar var på Kreta förra sommaren i två veckor. Dem ÄLSKADE stället! ;)
Ja, det ska bli underbart. Eller blir det till något annat ställe, men en utomlandsresa planerar vi i alla fall. Vi ska då åka på en torsdag efter vårt arbetspass (båda arbetar dag) eller jätte tidigt på fredagen så att vi åker under natten typ. Sedan kommer vi antingen hem jätte sent på söndagen eller jätte tidigt på måndag morgonen. Eventuellt är jag ledig under måndagen och Niclas arbetar kväll :) så hoppas på att vi hittar en billig resa och att resan blir av! :D

Tack, det fick jag verkligen och låter som om din tisdag också var bra! Då önskar jag dig en härlig onsdag :)

2017-02-08 @ 13:09:40
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

sv tack detsamma

2017-02-08 @ 14:57:17
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt att orka med städning och allt, det skulle jag behöva göra här hemma också :)

2017-02-08 @ 16:28:15
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Caroline

Det är så trist när det kommer en massa folk till gymmet sådär. Tur gymmet finns kvar till nästa dag ;) Och va kallt ni har det! Här skulle det bli -20 idag och imorgon men det blev bara -14 :) Jag är så otroligt less på snö och kyla nu, ge oss vår! :p Jag jobbar till fem idag så då ska jag hem och äta och sen träna :) Hoppas du får en mysig kväll!

2017-02-08 @ 16:33:11
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Åh så roligt att du känner dig nöjd och glad över gårdagen, och jag hoppas att den här dagen varit lika bra! Vi har ju haft väldigt tät kontakt på snap idag och det har varit kul tycker jag :D
SV: Ja det var en bra kväll :D Får nog fråga om mer massage idag haha, känner mig lite öm efter all träning det senaste.. Min träning blev ju gjord lite senare, men annars har jag haft en väääldigt lugn dag, inte gjort alls mycket idag känns det som:)
Håller med dig om att maten är viktig i resemålet, man äter ofta och speciellt på semestern ;D Det är viktigt. Och så vill man ju testa på matkulturen där, t ex fetaost (som jag älskar men inte du), oliver och ja men greksallad liksom :) Så gott!
Jo men precis, du får jobba mer med de här tankebanorna. För om du äter bra i huvudsak måndag-tors så gör det ju verkligen ingenting om du äter något sött på helgen... det är ju SÅ Många andra som gör så, självklart kan du med. Ingenting förstörs ju av att äta lite godis t ex :)
Jo det märker ju jag nu i höstas när H jobbade dagtid, det var väldigt sällan som jag åt lunch, vilket jag vet såklart är jättedåligt. Men jag ställer mig liksom inte gör lunch, då äter jag hellre senare frukost och sen något litet och sen middag när han kom hem. Ah lite dåligt tänk men kvarg blev väldigt vanligt och det är ju inte riktigt en fullständig lunch att äta varje dag. Men det blir bättre nu när jag jobbar mer + att han är i skift:) Då äter vi mer ihop.

2017-02-08 @ 18:27:29
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter ju underbart, inte skolklasserna, men städningen. Fantastiskt, vad hoppfullt det måste kännas att känna att energi fanns där och inte bara utmattningen. Bra kämpat!

Jag kommer säkert få hjälp, men hatar att killen blir sjuk hela hela hela tiden. Min nya tid är vecka 8, omg...

2017-02-09 @ 06:46:32
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0