Julkalendern

 
Årets julkalender, Jakten på tidskristallen, har nu sänts i nio
dagar. Jag brukar se några avsnitt varje år av julkalendern för
att få en uppfattning om den verkar bra eller ej. Jag har sett
ett par avsnitt av årets kalender men jag är inte så förtjust i
den. Den funkar att titta på men jag kan lika väl vara utan den.
Ingen kalender kommer slå Mysteriet på Greveholm.


Några utav skådespelarna i årets jukalender är Richard Wolf,
Eva Rydberg, Per Andersson och Björn Gustafsson. Om ni
missar julkalendern när den sänds på tv så kan ni alltid se
avsnitten på SVTplay.
Har ni sett årets julkalender, vad tycker ni om den?

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag har bara sett reklam för den och den verkar inte alls bra :( tacka vet jag mysteriet på greveholm och pelle svanslös! :D

sv; tack gumman! :D jag är själv såå nöjd med färgen på håret som jag får av silverschampoot :D jag kommer inte klara mig utan det nu. haha ;P

ja men precis. det gäller att ta vara på tiden med sina nära och kära medans man kan <3 jag hoppas också att hon får uppleva 'överraskningen' :D själv ska jag hem till min mormor idag och umgås lite med henne och hjälpa henne att klä granen <3

ja jag tycker att du ska göra en jullista gumma och din årssammanfattning :D jag själv orkar aldrig göra nån årssammanfattning i bloggen. haha ;P så räcker med en jullista för min den :)

det är galet att en biobiljett här kostar 150kr numera! ;o syrran sa att dom har höjt skatten för biograferna och därav har dom höjt priset på biljetterna. jag ska nog också börja köpa drickan på en affär istället för att spara in nån krona i alla fall. :P

vad skönt att det gick bra hos överläkaren och att du är fortsatt sjukskriven till slutet av mars :) jag håller timmarna att du får sjukpenning under den perioden också. :)

2017-12-10 @ 09:15:04
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0