Fredag

 
Imorse vaknade vi upp till ett rejält snöoväder och kraftig driv-
bildning. Det var så mycket snö och drivet på parkeringen att
det nästan var upp till knäna. Det var omöjligt att ta sig ut från
området med bilen när det var oplogat, så vi fastnade direkt typ
men tog oss lös som tur var. Planen var att äta middag hos
mamma idag men på grund av busvädret har vi ställt in det,
ingen idé att lämna lägenheten när det är sånt här väder och
det är kaos efter vägarna.. Istället blir det en mysdag för
mig och R här inne i värmen med serietittande, spel, målande
och god mat bland annat.
Hur är vädret hos er?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh så mysigt med serietittande!!

2017-12-08 @ 18:53:28
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: NICOLE

Så jobbigt när det ställer till.. men jag trodde du hade gångavstånd till din mamma nu? :O SV: japp den är svensk och utspelar sig efter krigets slut, alltså det är verkligen så bra! Tycker absolut du ska ge det en chans :) Jag fastnade typ på en gång, tycker att de spelar såå galet bra =) Kom ihåg att jag tipsade dig om Skam och du blev helt fast ;))) Det blir samma nu säkert.. (haha :))
Jo jag har flytt till sovrummet ;D haha. De sitter ute i tvrummet och pratar och dricker öl. De ska nog snart gå ut så då kan jag smita ut och få lite ny luft ;) skämt åsido.
Ja precis , vet inte riktigt var han kommer ifrån men det är nog annat än vad jag själv är van vid med på bröllop :) Det ska bli jättekul och spännande :D Så skönt också att de la bröllopet tidigt på dagen så är man hemma skapligt ;D
nej men jag har ju en utbildning och eftersom vi blir kvar i Skövde nu ett tag så kan jag ju lika gärna söka annat :) har ju jobbat på frsk sedan studenten och det är ju verkligen min comfort zone eftersom jag har sån vana, så nu är det nog dags att testa vingarna lite :) Kanske vill jag tillbaka men då finns det ju kvar =)
man kan inte safea jämt :)
Tack snälla vännen, hoppas du har en fin kväll<3

2017-12-08 @ 19:53:59
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Louise

Oj wow va mycket snö! :O

2017-12-09 @ 00:08:24
URL: http://louiseelinore.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0