Torsdag

 
Jag är helt dagvild denna vecka, är alltid en dag före, så idag
känns det som fredag. Manin håller ännu i sig rätt rejält, jag var
sjukt speedad igår och började till och med att rensa bland
porslin och andra köksgrejer vid 22.30, haha.
Imorse vaknade jag tidigt och studsade i princip ur sängen då
kropp och hjärna ville ha något att göra. Så 08.00 stod jag i
köket och gjorde storkok av fisksoppa, haha jisses! Receptet
publiceras någon dag. Strax ska jag duscha och sedan kommer
olika köpare hit under dagen för att hämta saker som jag säljer.
Som jag skrev på Instagram nyss, maniperioderna är inte så
dåliga när man är i dem, det är värre sen när de avtar. Man är
väldigt produktiv och ska göra allt, ibland normala saker och
ibland blir det annorlunda och tokiga saker.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jag undrar vilken slags psykisk ohälsa du har? Är det bipolär, utifrån att du skriver om manier...? Jag uppskattar din blogg, då jag tycker att det är viktigt med öppenhet kring psykisk ohälsa. Jag önskar dig en fin torsdag! 😊

2017-08-17 @ 11:46:32
Postat av: Amanda

Så gott med fisksoppa<3

2017-08-17 @ 19:30:38
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0