Onsdag

Godmorgon onsdag och lill-lördag!
Dock vet jag inte hur god jag kan säga att den här morgonen
är, för den känns riktigt tung. Trots att gårdagens besök till
Haparanda var väldigt kort (mindre än 2h med körtid inräknat)
så blev jag extremt trött redan i bilen hem och det höll i sig
hela kvällen. Jag är fortfarande väldigt trött både psykiskt och
i kroppen, känner mig lealös och ögonen svider. Med andra
ord blir det ingen träning idag utan jag måste vila. Det känns
konstigt att vara hemma när R åkt till gymmet för vi brukar
alltid träna tillsammans, men snart är han hemma igen.

Att jag skulle må skit idag var inte särskilt lägligt.. Klockan 11
ska jag vara på sjukhuset och under eftermiddagen kommer
en intressent hit, sen väntar middag hos mamma och under
kvällen kommer ytterligare en köpare hit. Jag hoppas verkligen
att jag börjar må bättre under dagen!
Hur mår ni idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å så jobbigt att du mår så dåligt i dag :(

2017-08-23 @ 18:39:34
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0