Måndag

Det känns galet att sista veckan i augusti startar idag.
Vart har månaden försvunnit? Det har i princip varit dåligt
väder hela månaden med regn, blåst och grått väder. Rent
vädermässigt är jag inte alls nöjd med augusti, men annars har
det varit en bra månad. Det har varit flera trevliga stunder som
IKEA-besök, brunch, kalas, Seskisbesök etcetera. Måendet har
dock inte varit det bästa utan växlat rejält fram och tillbaka.
Många dagar har jag varit jättetrött och låg, andra dagar har
jag haft världens maniperioder. Det är sjukdomen som har trätt
fram mer men det är också biverkning av medicindoshöjningen.


Min sista vecka här i augusti är inte särskild planerad än så
länge. På torsdag ska jag i alla fall ha uppföljning med över-
läkaren kring doshöjningen. Hoppas vi kommer fram till hur
vi ska fortsätta för att få måendet mer stabilt. Utöver denna
uppföljning ska jag försöka ta mig till gymmet och genomföra
några hushållssysslor tillsammans med R.
Har ni några planer för veckan?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lät some n lugn vecka, hoppas allt går bra! kramar<3

2017-08-28 @ 12:25:06
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0