Lördag

 
Helgens första dag är här, men för mig som har varit dagvild hela
veckan känns det nu som en vardag, haha! Men lördag är
det och jag sitter just nu och myser med Diesel och en mugg
kaffe. Det är alltid en av de bästa morgonstunderna, så mysigt! ♥
 
 
Jag har sett att en del kommentarer har drällt in men jag har inte
orkat ta tag i dem, och mina tidsinställda inlägg börjar ta slut.
Jag skulle verkligen behöva sätta mig ner och besvara kommen-
tarerna och göra några inlägg men lusten finns inte riktigt, sorgligt
men sant. Så jag får helt enkelt se när det blir, det kommer så
småning om. Men just i denna stund blir det inte för jag och R
ska till gymmet vid 09-tiden för att köra veckans sista pass.
 
Tips på hur/vad man kan göra när man har idétorka och inte
riktigt motivation till bloggandet?

Kommentarer
Postat av: Amanda

åå vad söt<3

2017-08-19 @ 14:00:49
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag dissar bloggen tills inspirationen kommer tillbaka. Om jag absolut inte vill att det ska vara tomt brukar jag tidsinställa listor eller ta lite reklaminlägg som utfyllnad :) Men det är okej att låta bli ibland tycker jag. Jag hade 85 obesvarade kommentarer när jag kom hem från stugan igår, men sket i dem ändå. Farfar dog natten till onsdag och allt har varit lagt på is - för jag kunde inte förmå mig att skriva normala saker när allt kändes så onormalt liksom >.<

På måndag börjar jag arbetsträna, vi får se hur det går - mina förhoppningar är inte så värst coola. Jag ska se, är jag frisk nog så är jag, men det märker jag ju inte om jag inte testar. Livrädd!

2017-08-19 @ 15:13:38
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Så fin bild!

Ibland tryter bloggandet, det går i perioder. så känn ingen press på varken blogga eller svara på kommentarer.

2017-08-19 @ 21:00:45
URL: http://daysbyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0