Augusti

Hallå augusti! Det är helt galet att sista sommarmånaden redan
är här, för det känns inte som att vi i norrbotten har haft särskilt
mycket sommar, inte i juli i alla fall.. Jag hoppas att augusti
bjuder på bättre väder! För den här månaden har jag faktiskt
inget planerat mer än en begravning och ett samtalsbesök.
Det känns skönt att sommaren är här och det är semester-
tider, då behöver jag inte springa på sjukhuset varje vecka.


Apropå sjukhuset så hade jag ett läkarbesök igår för
utvärdering av senaste medicinen och måendet. OJ vilken
bra och klok överläkare jag träffade, jag fick ett bra intryck
direkt. Det bestämdes att jag ska öka dosen på ena medicinen
eftersom jag inte svarar fullt ut på nuvande dos. Det blir
dos- justeringar, samtal, utvärderingar av medicinerna och
prover som ska göras inom närmsta tiden. Blev även fortsatt
sjukskriven till mitten av november, så hoppas att måendet
blir bättre och stabilare under dessa månader.

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

sommaren går för fort tyvärr. det har ju knappt varit nån sommar i år. vart är värmen liksom?! :(

sv; ja fröknäcke är så gott och bara äta med lite smör på, behöver inte ens ha ost eller nåt till :D

haha nej jag är inte alls förvånad över att du också är seg på att prova nytt du köper hem. vi är ju likadana ;) du kan ju säga till vad du tycker om det prottepulvret sen gumman ;)

ja, jag är typ inte heller in på bloggen längre. var typ en vecka sen sist och det blir dåligt med inlägg nu också för min del. men är inte kul att göra inlägg heller bara för att man ska känner jag :/ och ja dom där kommentarerna är inte alls roliga att svara på längre. haha! är tur du förstår mig <3

förra veckan blev det inte så mycket gjort mer än joline's kalas. träffade en vän och hade sushidejt och så.. haha shit, vad gjorde jag mer? minns fan inte xD på torsdag ska jag till gymmet i alla fall. har varit för lat för länge nu. saknar mina träningsrutiner :P tack för att du gillar bilden på mig och j. hon är så härlig och ska peka på allt nu och ha sitt lilla finger uppe i luften så mycket hon kan xD <3​​​​​​

2017-08-01 @ 19:57:51
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0