Torsdag

Innan jag började med den nya medicinen var jag morgonpigg
och oftast vaken kring 07-tiden, nu händer det aldrig.. Jag är
så förbaskat trött av den nya medicinen och tar mig inte upp
ur sängen förrän vid 10-10.30. Kroppen klarar inte av att vakna
före det, helt omöjligt. Samma visa var det idag, eller värre egen-
tligen. Vaknade 10.55 så jag är alldeles nyvaken nu och ska
ordna någon frukost och en mugg nybryggt kaffe. Yum!
Hoppas verkligen det blir bättre med tröttheten framöver.

Igår var jag ut och andades frisk luft för första gången på en
vecka! Jag klarade inte av att gå många meter innan jag blev
svettig, andfådd, yr och trodde att jag skulle svimma - MEN jag
tog mig ut ett par minuter i alla fall! Idag ska jag dock inte utsätta
kroppen för den ansträngningen utan den får vila tills jag blir
bättre. Istället ska jag ägna dagen åt Criminal Minds, mys med
Diesel och måla i målarboken om jag blir piggare.
Hur ser er torsdag ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

vad skönt att få luften i alla fall, kanske du kan sitta utomhus när kroppen är för trött? För ljuset och luften om inte annat :)

2017-04-20 @ 11:42:05
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Rebecha

Ta det sakta och Krya på dig!!
Sätt färdigt kaffebryggaren tills imorgon så det är bara trycka på knappen, gör så själv när jag är krasslig och vet att kaffe är ett måste nästa morgon. Måla och vila ♡

2017-04-20 @ 15:05:59
URL: http://rebechapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0