Tisdag

Att få vakna upp i sin egna säng efter flera nätter borta
känns
alltid lika bra! Mitt mående är dock inte lika bra..
Medicinen tar kål på mig, jag känner mig som en zombie som
lever i en egen "bubbla". Så jobbigt! Jag har just tagit mig upp
ur sängen och klockan är 10.30, shit. Ska försöka få i mig en
mugg kaffe och lite frukost, sen blir det soffläge hela dagen.
Ikväll är det dosökning också vilket inte gör måendet bättre..
Jag hoppas kroppen snart vänjer sig med de nya substanserna
så att jag kan börja leva lite igen. I detta skick orkar jag inte
träna eller vara ute, klarar inte heller av att köra bil förrän på
eftermiddagen/kvällen när kroppen och hjärnan börjar vakna till.
Nej nu vill jag att det ska ordna upp sig så jag får tillbaka livet
och kan göra något.. Men tills dess får jag ligga i soffan och
glo på tv-serier, mysa med Diesel och sova.
Hur ser er tisdag ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

det lät inte heller så roligt :(

2017-04-18 @ 15:06:42
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0