Tisdag

 
Ännu en morgon med tidig uppstigning.. Måste vakna till liv
med lite kaffe innan jag ska bege mig ut på ärende. Har tid
för bilservice vid 09. Spännande, blir första gången för mig
eftersom jag bara haft bilen ett år. Förutom att serva bilen
ska personalen även uppdatera navigatorsystemet då det
ingår, nice. Efter bilservicen blir det nog ett gympass om
orken finns, om jag inte drar ett snabbpass innan bilservicen.
Vad som sker resten av tisdagen återstår att se..
Hoppas ni får en bra dag finisar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lät som du ändå kommer få en bra påsk :) lät mysigt !

2017-04-11 @ 13:57:52
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag har service nästa vecka, är fett nervös. Vet inte varför, de vill ju bara hjälpa >.<

2017-04-11 @ 18:36:01
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0