Spa

En dag i veckan brukar jag ha "mini-spa" här hemma med ansikts-
mask, kroppspeeling, hårinpackning, smörja in hela kroppen med
lotion/body butter och använda fotsalva.


Jag har torr hud och använder lotion eller body butter dagligen
när jag har duschat, annars får jag lätt torrhetsutslag. En annan
produkt som används dagligen är fot/hälsalva eftersom jag har
torra hälar. På bilden ovanför ser ni tre favoriter hos mig när
det gäller lotion, hårinpackning och fotsalva. Ett tips till er om
ni vill prova nya produkter.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Gud så mysigt! Något jag bör göra oftare är att smörja in min kropp. Behövs också, även fast att jag inte direkt är jättetorr i huden, men det är ändå välbehövligt känner jag. Så jag ska försöka att bli duktigare på det! :D

Sv; jo, men det hade jag! Ja, jag var oerhört nöjd över att få se Takida. Dock kunde omständigheterna med konserten vara bättre. Du vet att scenen brukar vara lite högre upp än vad vi personer står på? Den här låg platt precis som där vi stod så svårt att se för en kort person. Jag och Niclas stod i 1 timme och 10 minuter på en plats som fungerade för oss. Då kommer kvinnor, ställer sig framför, vänder sig om och säger: ''du är ju så kort!!!'' och ber mig ställa mig någonannanstans. Vi hade ju bästa plats så vi ville ju inte ge bort dem, så de ställde sig så att jag inte kunde se som trots ^^, det var verkligen svinigt. Men det var ändå kul att få se Takida!

Ja, Måns är riktigt bra. Och en riktig goding dessutom hihi :D

Det gör inget!! Som jag också säger så sitter jag inte heller och svarar på kommentarer så snabbt. Jag menar det var precis 1 vecka sedan som du skrev den här kommentaren till mig. Det handlar om att vi tar lite semester ifrån bloggen också under sommaren :D

Tack, hoppas att du också får en toppen dag idag!

2017-08-02 @ 10:32:56
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Saga

tack för tips!

2017-08-02 @ 15:40:36
URL: http://devote.se/saganilssons
Postat av: Gabriella

Härligt!!

2017-08-02 @ 19:57:20
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Days by Johanna

åh härligt, det måste jag med införa!

2017-08-02 @ 20:07:59
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag tycker också att det är skönt att du vet. Du har levt med längre stress än jag och jag blev utbränd tidigt i min stress - levde under stress i ungefär 8 månader, inte mer än så. Men det är ändå piss. En sak jag stör mig på är att eftersom jag inte skriver om det och dessutom gör allt i världen för att inte visa det så tror folk att jag typ är på semester. Även mina närmaste kan snäsa åt mig för att jag inte orkar vissa saker eller snäsa åt mig ang. "Vad sur du är, vad kort du svarar, varför är du så bitsk?". Och grejen är ju att jag inte alls är bitsk, jag har bara slut på kraft, kanske har jag inte ens koll på vad de faktiskt pratar om för att jag tappat tråden för flera minuter sedan... men de förstår verkligeb INGENTING!

2017-08-02 @ 20:13:46
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Brukar också ha det! Så skönt och härligt efteråt :D SV: ja det har verkligen gått fort! =) Men det har varit en fin tid. Jodå vi har inte varit på någon mer visning men vi är ute och kollar mycket på hemnet till exempel =) Ja just du skrev det p snap =) himla bra att göra det så tröttnar du inte :d
Ja visst är det mysigt =) Vi ska också säkert ha husvagn i framtiden :) Tänk så mysigt när vi har egna småttingar och kan dra iväg :D

2017-08-02 @ 21:03:59
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: MALIN

Vad mysigt med hemma-spa :) Kram

2017-08-02 @ 22:34:23
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0