Onsdag

 I måndags kom nya Nocco-smaken ut och jag
yckades
haffa några direkt från lagret, hihi.


Godmorgon världen!
Vaknade upp till onsdag och insåg att
vi snart har avklarat halva veckan. Vet inte riktigt vart tisdagen
försvann igår men en stor del av dagen gick till Criminal Minds-
tittande. Älskar den serien och har börjat se den från början,
men i den här farten lär jag snart ha sett alla säsonger.
Höll mig inne igår hela dagen men idag ska jag försöka ta
mig ut i solskenet en stund. Fick ett meddelande igår om att
jag har ett paket från en fitnessbutik att hämta ut. Vet dock
inte vad det är eftersom jag inte har beställt något. Det blir
spännande! Utöver pakethämtning och en promenad bjuder
onsdagen på mer Criminal Minds-tittande, final i Sveriges
mästerkock
och däremellan får vi se vad som hittas på.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag köpte två caribbean igår och ska premiärsmaka den imorgon tänkte jag :D

Åh, Criminal Minds är ju en himla bra serie :)

2017-04-05 @ 13:05:01
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Såg dem på Maxi men köpte ingen.. tog Skumharen istället ;) Den är sååå god. Vill inte att de ska sluta med den :)
SV: Jodå det finns säkert på utvalda salonger :) Jag älskar ju allt med skönhet, hudvård och hårvård så jag skulle säga jag har rätt bra koll :) Och så har jag ju använt mig av det ett tag så jag vet:)
Då får du se när du träffar den läkaren om det stämmer som ni tror. Antagligen så blir det inte i helgen för jag ska dit på tisdag kom jag på:) Ska jobba på mitt gamla jobb ons och tors och det ska bli såå roligt :D
Ja vad roligt att hon kommer redan ikväll :) Då får ni mysa och se Mästerkocken! Finaaajl :)

2017-04-05 @ 16:08:21
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Jag är lite nyfiken på denna smaken men har inte hittat den ännu. Inte så bråttom denna gången dock ;)

2017-04-05 @ 17:53:27
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0