Måns Zelmerlöw till Kalix

 
I mitten av februari gick Kalix kommun ut med nyheten att
Måns Zelmerlöw kommer till Kalix i sommar när det är
Kalixveckan. Det blir en hel vecka med festligheter, artister,
öltält, marknad, aktiviteter etcetera. Det har varit i flera år
och det brukar alltid vara någon större artist som kommer,
men Måns tar nog priset tror jag. Det känns grymt kul att
han kommer hit för att uppträda. Jag gillar ju hans låtar
och har i flera år sagt att jag skulle vilja se honom live.
Nu i sommar är det dags, wiie!

Här, här och här kan ni bland annat läsa om nyheten.

Kommentarer
Postat av: JoJo

mums-måns som så många kallar honom :P

sv; du är också fin gumman!! :* <3<3

haha nej jag gillar inte den serien. tycker bara den är dryg som sagt xD

åh stackare som inte orkar träna :( men du tar igen det sen när du mår bättre och är piggare. jag hoppas att du blir det snart <3

haha mitt minne är inte heller det bästa, så du är inte ensam om det :P låter som att du hade en helt okej påsk ändå :) jag tog det mest lugnt. var hem till mamma på fredagen och åt påskmiddag med familjen, i lördags var jag och brorsan på bio som du vet och så har jag tränat :) det var typ vad min påsk bestod av. haha!

fast and furious 8 var bra. tycker att du ska ta och se den! :) men jag saknade paul walker :(​​​​​​​​​​

2017-04-20 @ 18:27:48
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Gabriella

Så roligt!!

2017-04-20 @ 19:28:11
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Erika

Men åh, han är ju så duktig :)

2017-04-20 @ 19:50:18
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: elin

Men åh så roligt! Hoppas du får en toppen bra kväll :)

2017-04-20 @ 19:50:33
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: NICOLE

Ja men vad roligt :D Då får du gå dit och kika! Hinner din mamma flytta dit och hinner se något? :)
SV: jo jag tycker faktiskt det är rätt skönt :) Förstår att det blir lite sisådär med rutinerna nu, men så får det vara nu med :) Sushi blir det i helgen och det ser jag verkligen fram emot, det ska bli fantastiskt gott ;) Var ett tag sedan jag åt det nu faktiskt ;) Några veckor eller så haha
Vad otäckt att det blir så av medicinen :( Men det är bra att du inser begränsningarna och väntar med att köra bil tex. Hoppas det hinner bli bättre då eller att du får möjlighet att testa något annat. Men å andra sidan vill man ju att det ska bli rätt med medicinerna på en gång men en skostorlek passar ju inte alla utan man får väl testa sig fram antar jag, men de måste vara apjobbigt eftersom man också måste ge medicinerna tid innan de börjar verka på "riktigt".
Idag har vi lämnat in min dator som igår gick sönder... och så har jag pluggat lite, städat och sådär, ingt speciellt alls ;D Har du några planer inför helgen? :)

2017-04-20 @ 19:59:07
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: elin

Sv: Åh tack så mycket , ja han är riktigt bra :)

2017-04-20 @ 22:35:57
URL: http://devote.se/johnssons

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0