Måndag

 
Godmorgon måndag och påskveckan! Jag välkomnar
påsken med öppna armar även fast jag inte firar högtiden på
något särskilt vis. Äter lite extra mycket godis är väl typ det
enda, haha. Men oavsett firande eller ej så är det ändå mysigt
med högtider och traditioner. Jag kommer spendera påsken
hos mamma, men innan jag åker dit på onsdag har jag två
sjukhusbesök och bilservice att avverka. Puh, det kommer bli
tre tunga dagar! Nu ska jag mätta magen med en skål gröt
och kaffe innan det är dags för veckans första sjukhusbesök.
Har ni några planer för påskveckan?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fiiiina du!!

2017-04-10 @ 11:14:51
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Hanna

jag gillade faktiskt inte hallon lakris och då älskar jag lakris i vanliga fall!

2017-04-10 @ 15:33:44
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0