Lördag

 
Vilken perfekt start på helgen det blev igår!
På morgonen rev jag av ett armpass på gymmet och efter
frukosten gick jag en långpromenad längs älven i strålande
solsken med Tyngre-podden i öronen. Underbart! Efter en
aktiv förmiddag fick det bli en lugn eftermiddag och kväll i
soffan tillsammans med Diesel, målarboken, kaffe och tv.


Den här lördagen verkar inte bli lika bra vädermässigt i alla
fall, det är grått och tråkigt utanför fönstrena. Men i övrigt
hoppas jag att dagen blir lika bra som gårdagen. Just nu
sitter jag och dricker morgonkaffet och kollar i reklambladet
samtidigt som musik strömmar ur högtalarna. Älskar att starta
lördagsmorgonen i lugn och ro med en kaffe i handen innan
gymmet öppnar. Utöver ett träningspass har jag inga planer
för dagen. Känns rätt lockande att ligga i soffan och glo på
någon serie när vädret är såhär tråkigt.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: Moa

åh vilken produktiv fredag du hade igår :) själv hade vi massa regn i Norrköping så det blev mystime! samma sak idag, vi har också regn vet inte vad man kan hitta på med min treåring, kanske åka till tropicariet :) önskar dej en fin lördag sötis. kram Moa

2017-04-01 @ 09:29:07
URL: http://moamedalicia.com
Postat av: Boel

Vad du är hurtig :D

2017-04-01 @ 09:35:21
URL: http://livetsmix.spotlife.se
Postat av: MartinaOlsson

Hej!
Jag vill bara passa på och tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med YR Skincare i min blogg där du kan vinna hudvårdsprodukter från dom! Om du är intresserad av att vara med är det bara att klicka på länken nedan :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66668/vinn-hudvardsprodukter-fran-yr-skincare/​​

2017-04-01 @ 10:15:07
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

min lördag blir laaaat! Igår var jag på restaurang för att psykologen tvingar mig att göra saker som jag BRUKADE gilla. Men nej, det stressade bara ännu mer... ser ingen utväg ur den här stressen för hur mycket jag än vilar så blir jag inte utvilad och hur mycket jag än kommer ut så blir det inte återhämtning - bara stress och ångest. Piss är det. Så idag ska jag se på Parlamentet och typ... kanske städa.

2017-04-01 @ 13:17:23
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: JoJo

oj vad snö ni har än :o min lördag har bestått av gym idag på morgonen som du vet och snart ska jag fixa till mig för att åka hem till brorsan lite senare och umgås :D

sv; tack så mycket fina gumms!! <3 jag tycker själv att mina nya glasögon är jättefina :)

haha ja men det är ju som sagt en självklarhet att ha med dig när man ska utmana nån i bloggen ;) ska bli kul sen att få läsa den när den kommer upp sen i maj :)

jag vill i alla fall ha ett kors på vänster ringfinger, men sen vill jag ha två saker till i alla fall på två andra fingrar men vet inte vad. ett hjärta kanske och ett ankare. vi får se vad det blir och om jag vågar. haha :P well du har ju en poäng där. hade det varit billigare hade jag nog haft hur många som helst vid det här laget :P

jag kan ibland ha två vilodagar på raken, beror på hur jag jobbar och lite sånt. har aldrig vilodag en speciell dag utan det blir lite olika från vecka till vecka :) ja jag vet att du körde ben i torsdags. blev ju ett pb för dig, du är ju såå grym! :D igår blev det mage, rumpa och cardio som du redan vet. idag blev det rygg och axlar och imorgon ska jag köra armar och bröst. det blir mitt 5e gympass för veckan imorgon. älskar att jag har kommit in i träningen så jävla bra nu. gymmet är verkligen mitt andra hem. haha! xD

hahah ja alltså babblarna är ju inget att se om man inte kollar med nåt litet barn. det är egentligen inte alls bra om man är vuxen, men småbarnen är ju helt galna i dom xD jag älskade bumbibjörnarna, mumin och pingu när jag var liten! :D hahaha!​​​​​​​​

2017-04-01 @ 14:15:44
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Moa Kandelin

Vad härligt väder :)

2017-04-01 @ 14:17:23
URL: http://moakandelin.devote.se
Postat av: Erika

Låter som en väldigt skön lördag! Själv passar jag min familjs hundar idag då dem är iväg :)

2017-04-01 @ 14:53:22
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0