Annorlunda påsk

Påsken är över och jag har kommit hem för någon timme sedan.
Bloggen har ekat tomt sedan onsdag (bortsett från tidsinställda
inlägg) eftersom jag spenderade påsken hos mamma, men nu
blir det nog lite mer liv i luckan här när jag har landat och fått
ordning på allt.


Det har varit en annorlunda påskhelg detta år, på flera sätt.
- Mitt mående har varit hemskt på grund av den nya medicinen
som jag började med i onsdags. Jag är extremt trött och yr av
den och har sovit ungefär 16 timmar per dygn. Alltså har jag
inte varit vaken många timmar under dagarna.. Värst är de
dagar som jag trappat upp dosen.

- De få timmar som jag har varit vaken har jag försökt vara
social med mamma och hjälpt henne att flyttpacka. Vi har
rensat en del och packat lådor, nu är det igång på riktigt!


- På grund av mitt mående har vi inte varit ute något alls i
påsk trots att det varit fint väder flera dagar. Jag har inte haft
ork att varken träna, promenera eller vara ute. Så himla tråkigt
men jag hoppas det blir bättre när kroppen vänjer sig med
nya medicinen och när dosökningen är färdig.

Summa sumarum kan jag säga att påsken har varit väldigt
lugn, jag har ju sovit för det mesta, haha. I mitt vakna tillstånd
har det slunkit ner rätt mycket godis i magen samtidigt som
jag haft det mysigt med mamma och Diesel. Helt okej påsk
men den hade varit bättre om mitt mående varit bättre.
Hoppas ni har haft en bra påskhelg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh så hemskt att du mår dåligt av medicinen, hoppas att det blir bättre!!

2017-04-17 @ 20:58:27
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter verkligen tungt, huvva. Men skönt att du har fått vara bland trygga människor och tillåtit dig att göra dessa förändringar. Hoppas som du skrev att kroppen snart vänjer sig och tolererar de nya substanserna.

2017-04-18 @ 10:27:28
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0