Torsdag

Avtackningsfikat på jobbet igår,
marängtårta och kladdkakemuffins med nutella.
 

Gårdagen gick i ett och jag kände mig stressad, men under
kvällen kunde jag varva ner med finaste i alla fall, myspys.
Hur gårdagens möte gick återstår att se när jag får besked,
men hoppas på det bästa. Avtackningen på jobbet gick bra
men efteråt när jag kunde slappna av blev jag helt slut och
fick huvudvärk. Åh så jag kommer sakna kollegorna!

 
Nå ja, nog om gårdagen. Den här torsdagen då? Jag har
avverkat ett ryggpass på gymmet som egentligen skulle ha
varit ett benpass. Tyvärr har jag haft ont i ena knäet i två
dagar och då känns det rejält onödigt att anstränga ben/knä
med styrketräning och tuff cardio, så därför fick det bli ett
ryggpass istället. Nu ska frukosten i magen och sedan ska
jag till Coop. Senare i eftermiddag ska jag återigen på ett
möte, ser framemot det då det handlar om något som jag
är väldigt intresserad av, så hoppas det blir ett givande möte.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Okej får ser hur jag gör med avsnitten

Jag lyssnar på podcast när jag promenera det tycker jag är lagom

2016-09-15 @ 13:08:39
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0