Söndag

Tjejmiddagen i fredags.
 
Igår mådde jag sämre, kände mig låg och hade lite av ett
bakslag. Inte roligt.. Tog sömntablett och la mig tidigt för att
slippa må dåligt. Som tur var vaknade jag upp med ett bättre
mående, tyvärr redan vid 05.30, men inte så konstigt då jag
somnade tidigt. Kände mig nästan som ett barn på julafton
när jag slog upp ögonen. Det vankas nämligen kalas för
mig
idag, släkten kommer kring 13-tiden och fikar. Jag fyller
år på onsdag (14/9) men eftersom släkten bor fem mil bort
och jobbar under vardagarna så passar det bättre att fira idag.
Jag kommer bjuda på nutellacheesecake, kladdkaka med
kokostäcke, kladdkaksmuffins, kex och snacks. Tror nog alla
blir mätta efter firandet, haha. Nu ska jag dricka kaffe framför
Nyhetsmorgon och sedan är det dags för frukost och ställa
i ordning inför kalaset.
Hoppas ni får en bra söndag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Åh vad trevligt 😍 Hoppas du får ett underbart firande fina ❤️

2016-09-11 @ 08:36:57
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så mysigt med så mycket fika, hoppas att alla inklusive du blev nöjda med firandet :D

2016-09-11 @ 18:00:12
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0