Onsdag

 
Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag!
Whoop whoop, nu är jag 25 år. Hade tänkt att jag skulle unna
mig en sovmorgon dagen till ära, men eftersom jag har ett
stort möte inbokat klockan 10 gick det inte att ta sovmorgon.
Så redan före 08 fick jag slå upp ögonen. Nå ja, det kan ju vara
värt det om mötet går bra. Kan tyvärr inte avslöja vad det handlar
om just nu, men ni får hålla tummarna för mig!
 
 
Efter mötet hinner jag bara hem en sväng innan det är dags att åka
till kontoret och hälsa på kollegorna vid 14-tiden. Ska bjuda dem
på fika eftersom min tjänst upphör den 30/9 och jag är sjukskriven
ända tills dess. På samma gång ska jag tömma kontoret. Har
blandade känslor inför att åka dit, det ska bli kul att se kollegorna
då det är flera månader sen sist (har ju inte jobbat sen juni) men
samtidigt får jag ångest av byggnaden nu när jag är sjuk och så
känns det ledsamt att det är typ "ett sista hejdå" till kollegorna,
även fast jag kommer träffa vissa privat framöver. Vad kvällen
bjuder på är oklart, men jag hoppas det blir något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0