Onsdag

 
Early morning.. Redan 06.15 larmade mobilen om att det var
dags att kliva upp, trött tjej!   Men upp tog jag mig och nu
sitter jag här med en nybryggd mugg kaffe och gröt. Yum!
Gäller att äta en stadig frukost då det kommer bli en lång dag.
Vid 08 ska jag åka mot Luleå, ska på en föreläsning klockan
13 genom Tjejjouren angående hedersrelaterat våld. Ser
framemot det och tror det kommer bli sjukt intressant! Innan
föreläsningen ska jag besöka pappa och handla på Storheden,
det är därför åker jag till Luleå så pass tidigt. Får se när
jag kommer hem men nångång under kvällen, så det blir
en lång heldag i Luleå, men det blir skoj! Laddar upp med
kaffe nu och kommer ha Nocco i bilen för att hålla mig pigg.
Vad gör ni denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja jag måste kolla innehållet på kvargen så får jag får äta dom annars får ja äta dom efter november haha :d

2016-09-28 @ 10:13:31
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Mamma Malin

Oj, det var en tidig morgon det. Hoppas det går bra!

2016-09-28 @ 10:51:12
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0