Nickelback-konsert 2016

 
Lycka, glädje, rus, extas, underbart, häftigt, magiskt!
Det är svårt att beskriva känslan och glädjen när jag såg
Nickelback live igår i globen. Det är andra gången som
jag ser dem live. Första gången var 2012 och så igår, 4 år
senare. De var lika bra och grymma båda gångerna och
jag hoppas det blir en tredje gång. Det var magiskt när
hela globen sjöng med i låtar som Someday, How you
remind me och What are you waiting for. Det var så mäktigt,
hade verkligen gåshud hela tiden under de låtarna.
 

Det har inte blivit mycket sömn de senaste två dygnen.
Igår klev vi upp 02.40 och var vakna över 21 timmar.
Sen blev det bara drygt några timmars sömn inatt på hotellet
och så flera timmars resande med tunnelbana, flygbuss, flyg
och bilresa så gissa om jag är trött nu! Men det är värt det
för oj så kul det har varit! Tack vare mina nya mediciner som
bland annat ska dämpa panikångesten har det gått rätt bra
att vara bland mycket folk. Visst, jag har varit väldigt trött och
fick panikångest imorse i tunnelbanan då det var sjukt mycket
folk, men det har ändå gått bättre än jag trodde .
 

Nu är väskan uppackad och bilder från Stockholm och konserten
är överförda till datorn. Ska ladda upp del 1 imorgon tänkte jag
så håll utkik! Nu ska jag gosa ner mig här i soffan med Diesel
en stund och sen blir det att sova. Så trött, helt sjukt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ska bli roligt att se bilder!!

2016-09-07 @ 21:16:13
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Tilda Barkselius

Låter som en grym konsert!!

2016-09-07 @ 21:16:23
URL: http://tilda.vione.co
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att du är så nöjd! Jag har aldrig känt samma känsla, då jag aldrig varit på en riktig konsert, men en vacker dag får jag också känna det här glädjeruset då man ser på en konsert som berör en :D

Sv; jo, det hoppas jag på!
Låter inte som om du kommer att få en sämre månad. Jag kommer nog inte fira sådär mycket tror jag, men jag arbetar på min födelsedag (12/9) så kommer nog bli något litet firande där, hemma med familjen samt tillsammans med släkten den 17/9. Eventuellt att kanske träffa min vän eller gå på fika med en kollega, då dem två också fyller år den här månaden och eventuellt fira min kusin som blir 19 år gammal! :)

Jaså, trist att en go gammal gubbe dog. Men fint att ni stöttade och var med på begravningen! :)

Okej, då vet jag. Ja, jag och Niclas har funderat på att skaffa ett gemensamt konto på Netflix. Men får allt se hur det blir med det! :)

2016-09-07 @ 23:45:35
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0