Måndag

 
Den här måndagen är en tråkigare måndag. Idag åker K ner till
Malmö i minst två månader. Känns tråkigt och tomt.. Sen är det
grått och tråkigt väder ute också, så tråkigt på flera vis. Men en
ny vecka har i alla fall startat och jag hoppas att den blir lugnare
än vad de två senaste har varit. Jag behöver en "återhämtnings-
vecka" då det har varit väldigt intensivt en tid nu. Finns inga
planer för veckan mer än att jag idag ska göra ett bankärende
och handla, samt på torsdag åka till mamma.
Har ni några planer för veckan?
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Hoppas det blir en mysig dag ändå!

2016-09-19 @ 09:55:20
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

hoppas du får en återhämtningsvecka!

Ja, vi skulle åkt till mina föräldrar i helgen, så det fick vi ställa in, men vi skall åka till helgen istället, så hoppas vi får slippa fler sjukor till dess.

Ja frisk luft är alltid bra även när man är sjuk, att komma ut en liten stund är bra.

2016-09-19 @ 12:03:13
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: JoJo

vad trist att han ska vara borta så länge :( är det med jobbet?

sv; va har du inte? :o iofs så sitter jag och nöter albumet från suicide squad hemma typ hela tiden och i bilen har jag skivan också som jag har lånat av brorsan xD hahah!

ja jag tror att jag håller med dig där att potatisgratäng är snäppet bättre än rotfruktsgratäng och som du säger, massa vitlök ska det vara i ;D
ja men precis. jag älskar dom kalorifria nudlarna. dom passar bra till mycket tycker jag :)

ja äntligen är jag tillbaka på gymmet och det gick bra tack! känns underbart att vara back on track igen ;) oj, en timmes cardio är ju sjukt bra :D den är jag lite seg med just nu, men är väl så ibland antar jag. haha! kommer väl tillbaka med den snart också hoppas jag :)
hahah ja, men äsch. man ska kunna bjuda på sig själv också. ;P när jag kör cardio så har jag min musik i öronen och brukar stå och mima till det jag lyssnar på. det måste se askul ut xD hahaha!

härligt att din vecka var bra :) min vecka var också helt okej förra veckan.
hoppas att den här veckan blir lite lugnare för dig :) <3

2016-09-19 @ 16:10:03
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som en bra plan att vila. terhämta sig och börja om med ärenden och sällskap när det passar bättre. Den här veckan ska jag jobba, jobba, tvätta, jobba, städa och i helgen kommer en kompis från Jokkmokk och bor hos mig, så himla kul :D

2016-09-20 @ 07:28:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0