Lördag

 
Vilken superbra fredag jag hade igår i Luleå! Åkte hemifrån
vid 08-tiden och var hemma först vid 21, gissa om jag var trött.
Spenderade några timmar med pappa hos honom och på
affärerna på Storheden. På eftermiddagen var jag med Nicole
och strosade på stan samt åt supergod ceasarsallad. Var så kul
att ses efter att ha bloggat och pratat nästan dagligen i 10 år!
Helt fantastisk tjej som verkligen är lika go irl, det kändes som att
vi träffats förut, men inte så konstigt då vi känner varann väldigt
väl efter alla år. Var hem till pappa och drack kaffe samt hann
träffa en till kompis en snabbis innan jag styrde hemåt efter 19.
 
 
Efter gårdagens fulltecknade agenda blir den här dagen helt
tvärtom. Jag ska inte göra någonting alls utan bara ta det lugnt.
Det blir till att ligga på soffan och samla krafter och återhämta
mig, se serier och bara ta det lugnt. En sån dag behövs verkligen
efter de senaste två veckorna då det varit mycket.
Hoppas ni får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag ska inte heller göra ett enda jota idag, erik är borta så jag tänkte dricka massa vin och typ städa ;P

2016-09-17 @ 11:13:40
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Petra

aha okej trodde det var en trea du bodde i.

tack detsamma

2016-09-17 @ 15:20:46
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: jamen verkligen :P

Tack detsamma :)

2016-09-17 @ 16:10:24
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0