Fredag

 Nutellacheesecaken samt med toppingen.
 
 
Godmorgon fredag! Igår hade jag en rätt fullspäckad dag
efter min sovmorgon, trots att jag skulle ta det lugnt. Men riktigt
så blev det inte förrän på eftermiddagen eftersom jag hade
en del att stå i. Var på en promenad i solskenet, gjorde nutella-
cheesecake inför söndagens kalas samt dammtorkade lägenheten.
 
 
Den här dagen blir det också att fixa och dona men har inte lika
mycket att göra idag som tur är. Jag ska förbereda inför kvällens
tjejmiddag, hacka massa grönsaker, hälla upp snacks, duka
och sånt. Blir nog en bra och mysig kväll med massa tjejsnack.
Hoppas ni får en bra fredag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad mysigt med tjejmiddag!! :)

2016-09-09 @ 08:31:33
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: Mamma Malin

Åh så gott det såg ut och vad roligt med tjejmiddag. Hoppas du får en mysig fredag!

2016-09-09 @ 09:01:22
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0