Fredag

 
Godmorgon! Fredagen är här och säkerligen efterlängtad av
många. Har jag rätt eller fel? Jag vaknade upp hos mamma
vid 07-tiden och har hunnit vara ut på en morgonpromenad
samt ätit frukost. Nu ska jag fixa till mig det sista och sedan
styr vi bilen mot Haparanda. Det vankas mathandling och
besök på några andra affärer, Rusta bland annat. En favorit-
affär hos mig, tycker allt finns där och till väldigt bra priser.
Hur fredagskvällen ser ut för vår del vet jag inte ännu,
men tror det blir ett besök hos mommo och sen en myskväll
i soffan med gott att äta.
Ha en toppenbra fredag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha Rusta är lätt en av mina favvo-butiker också!! Jag älskar att fynda billigt o brukar köpa schampo o balsam osv där :D

2016-09-23 @ 10:13:27
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0