Fredag

 
Fredag 16:e september, det här blir en grym dag!
Jag har sett framemot den här dagen i typ en månad.
Det blev en tidig uppstigning idag igen men lätt värt det
för snart ska jag sätta mig i bilen och styra mot Luleå.
Där ska jag träffa bästa bloggbästisen Nicole,
whoop whoop! Ska bli så sjukt kul att ses irl efter att
ha haft kontakt i 10 år. Fattar ni hur länge vi har pratat?!
 
Helt galet att vi började prata med varann när jag var 15.
Innan jag möter upp Nicole för shopping, middag och
massa prat ska jag handla på Storheden och besöka
pappa en snabbis. Med andra ord, en heldag i Luleå
väntar och jag är så taggad! Att jag sen blir trött och
slut är en annan sak, den smällen får jag ta för detta är
något jag ser framemot såå mycket!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad roligt att ni två ska träffas! Ja, hon är en jätte trevlig tjej, hon. Kul att ni har känt varandra i 10 hela år. Det är väldigt länge! Och jätte fin bild på dig. Hoppas ni får en trevlig dag idag tillsammans! :)

Sv; jo tack, både tisdag och onsdag var bra den här veckan. Alla dagar för den delen! Ja, yatzy är otroligt roligt att spela och ja, det är jätte gott med tacos! Det du åt lät inte sämre heller! :)

Det var så lite så! :D <3
Jaså, åh marängtårta lät inte dåligt! Härligt att dem blev så nöjda och även du själv :D

Tack för länken! Får läsa inlägget på rasten idag. Ska snart tagga till jobbet. Snyft att arbeta fredagkväll haha, men killen gör också det så något positivt med det! Men ja, precis antidepressiva är jag i kontakt med både på jobbet samt gått igenom läkemedlet i skolan. Riktigt intressant hur starkt det här läkemedlet är :P

2016-09-16 @ 13:18:35
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0