Torsdag

 
Vaknade upp hos mamma denna torsdagsmorgon, mysigt.
Måendet är dock inte lika mysigt, jag mår fortfarande dåligt.
Ända sen jag började med anti-depressiva medicinen har jag
sovit rätt länge varje morgon då både kropp och hjärna blir
extremt trött av den. Men idag var jag tvungen att vakna tidigt
och om det var jobbigt.. Jisses! Ska iväg till motorgården
klockan 08 för att få bilen tvättad och bytt om till vinterdäck,
därav tidig uppstigning. Eftersom jag mår dåligt och inte kan
köra bil i detta skick får mamma köra den dit, haha lyx med
chaufför. När bilen är klar blir det raka vägen hem igen och
lägga mig. Sen får vi se vad dagen bjuder på.
Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: hehe ja det brukar bli så :P
men fy fasiken vart i landet bor du? :P

najs :D

2016-10-13 @ 15:07:37
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Petra

usch vad tråkigt att du mår fortfarande dåligt.

2016-10-13 @ 18:23:54
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0