Tisdag

 
Alltså jag har typ glömt hur det kändes att vara människa.
Jag är så glad att jag fick sluta med ena medicinen och öka
dosen på den andra istället, nu börjar jag få mitt liv tillbaka!
De senaste dagarna har jag inte bara legat på soffan och varit
halvdöd med extrema biverkningar, utan nu klarar jag att gå ut
på promenad och sånt utan att känna mig kanonfull och yr. Skönt!
Nu imorse har jag faktiskt varit på gymmet och tränat, första
gången på över 2 veckor! Det var så härligt att vara tillbaka
i lokalerna, gissa om jag saknat det! Extremt taggad, med stor
längtan och en Nocco PWO på tom mage gjorde att jag fick till
ett grymt ben/rumppass. Lyckades ta PB även fast jag inte
tränat på länge, får tacka PWO:n för det.
 

Hög på endorfiner efter gymbesöket ska jag nu dricka kaffe
och äta ägg till frukost, yummie! Sen blir det en mysdag här
hemma med lite småfix.
Hur är er tisdag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

nej jag skulle bryta ihop om jag låg hemma hela dagarna, det klarar inte jag alls av utan jag vill röra på mig och göra saker hela tiden haha :D

2016-10-18 @ 10:41:31
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Mamma Malin

Åh så skönt. Kan tänka mig att det var skönt med ett gympass nu också!

2016-10-18 @ 15:02:18
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0