Måndag

 
Så var det måndag och en ny vecka. Ikväll är det dags att höja
dosen på nya medicinen och jag ser inte framemot det eftersom
jag redan mår dåligt av den. Biverkningarna lär ju knappast
minska.. Men på onsdag ska jag ringa till läkaren och hoppas
få byta medicin, är less att må såhär dåligt och inte fungera
"vanligt" och inte kunna göra något. Dagens mående är ungefär
som det har varit hela veckan: dåsig, yr, "tjock" i huvudet, dålig
reaktion och synstörningar. Känner mig inte lika "tjock" i huvudet
idag så det känns liite bättre. Trots mitt mående måste jag försöka
ta mig till affären under dagen och handla det nödvändigaste.
Utöver det kommer dagen se ut som den gjort hela veckan -
ligga på soffan och vila, halvsova, se tv och mysa med Diesel.
 
 
När jag mår såhär dåligt och inte orkar eller klarar av att göra
saker så är det ingen idé att ha planer, därför är veckan i princip
oplanerad. Jag hade tänkt åka till mamma på torsdag då Lucas
fyller år men jag åker dit redan på onsdag. Det kvittar om jag
ligger hemma eller hos mamma när jag mår såhär, kan ju ändå
inte göra något men där har jag pratsällskap. Här hemma pratar
jag med Diesel men får inte alltid så mycket vettiga svar, haha.
Har ni några planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Känns fortfarande som helg tycker jag men nej, nu är det måndag.

2016-10-10 @ 14:18:20
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: JoJo

usch vilka jobbiga biverkningar du har fått :(

sv; tack gumman, vad glad jag blir att du tycker det! :)

du jag kan ju säga att den var mycket godare också än vad den ser ut att vara. haha! :P farligt god!! jag tycker du ska våga dig på att äta hamburgare igen nån gång. du kommer fixa det! <3

haha ja, så är det för mig också. ibland känner jag lite stress över alla kommentarer. men aja, jag svarar när jag hinner helt enkelt. hur mår du nu och hur fungerar den nya medicinen? :)

hum nu minns jag inte hur förra veckan startade. inte så bra om jag minns rätt pga en sak på jobbet. vi kan smsa om det om du vill. <3 åh jobbigt med biverkningar av medicinen. hoppas det känns bättre nu i alla fall.
hur har helgen varit? <3

2016-10-10 @ 16:21:21
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0