I'm back!

 
Efter några dagar hos mamma är jag nu tillbaka hemma i Kalix.
Borta bra men hemma bäst! Det har varit ett par mysiga dagar med
gott att äta och jag har träffat släkten. Onsdagkväll, torsdag och
fredag låg jag i princip bara i sängen/soffan då jag fortfarande
mådde väldigt dåligt.. Blev dubbelt upp liksom med biverkningar
från utsättningen av Mirtazapin och biverkningar av ökad dos
Sertralin. Men på lördag började jag leva lite smått och började
återfå krafter och så började "tjockheten" i huvudet och yrseln
försvinna. Så de två sista senaste dagarna har jag varit mer
människa och så bra det känns efter att ha varit sängliggandes
de senaste två veckorna. Efter att jag började bli människa
har jag umgåtts med släkten, varit på 11-års kalas, handlat
och promenerat.
 
 
Det har varit ett par mysiga dagar men som sagt är det skönt att
vara hemma också. Jag har en del att ta itu med här hemma
eftersom jag inte orkat när jag mått så dåligt i två veckor, men
det ska jag fixa i veckan. Likaså att svara på alla kommentarer
som drällt in.. Nu ska jag bara tända ljus och ta det lugnt med
Diesel i soffan, behöver varva ner och återhämta mig.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Fina fina du! Vad mysigt med tända ljus :) Kram

2016-10-17 @ 22:26:27
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Petra

härligt att du börjar må bättre det är sådär har fortfarande svårt att sova ska om 2 veckor kontakta vårdcentralen och kolla om jag inte kan få något annan tablett så jag kan sova lättare, sover fortfarande oroligt var längesen jag sov en hel natt utan att jag vaknade över 2 år men jag vill fortsätta äta dessa tabletter för mitt mående då jag har vart ledsen en längre tid men ska höra med läkaren om jag kan äta något med sömnen också

2016-10-17 @ 23:23:12
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: mysigt :)
Ja det stämmer så bra stt borta är bra men hemma kommer ju alltid vara bäst hihi :P

2016-10-18 @ 06:13:46
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vad bra att du fått vara lite människa igen, vissa stunder i alla fall. Vilken kämpe du är :-)

2016-10-18 @ 07:11:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0