Grattis

 Idag fyller världens finaste och bästa kille år!
Grattis Lucas på 11-årsdagen! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Stort grattis!!

2016-10-13 @ 20:42:15
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Åh vad kul för Lucas stort grattis vilka fina bilder ❤️ Hoppas han haft en riktigt bra dag?

2016-10-13 @ 22:08:37
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men åh grattis!! Vem är det? =)

Svar: Men åh vad jag känner med dig! Jag har skämts länge också därför har jag inte berättat för någon om att jag blivit inlagd o tänker inte göra det heller. Det är typ bara sambon o mamma som vet om det, och ja nu du också haha! Men jag känner att jag kan relatera till din livssituation o det är nog därför jag har lättare att öppna upp mig. För mig var det inget val att läggas in, tyvärr. Hade jag fått välja hade jag heller inte lagt in mig för som du säger så skäms man. Jag försöker att inte skämmas över min psykiska ohälsa på så sätt, därför pratar jag om det på blogg osv. Men jag skäms över att jag blev inlagd, att de gick så långt liksom :/ hemskt egentligen!! Men nu får jag hjälp förhoppningvis :) än så länge vägrar jag medicin så vi får se hur det går haha! Jag vill bli frisk utan mediciner :) Hoppas du får en fin fredag <3

2016-10-14 @ 11:05:46
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0