Fredag

Så var det fredag igen och veckorna springer iväg. De senaste
tio-elva dagarna har jag mest legat däckad i sängen eller soffan
eftersom jag mått skitdåligt av Mirtazapin. Skönt att jag fick sluta
med den i onsdags och istället öka dosen av Sertralin. Jag hade
ju planerat att arbeta med material till Tjejjouren under veckan
men har inte orkat/klarat av det när jag mått så dåligt så får ta itu
med det när jag mår bättre. Tur att det inte är bråttom med det.
 
 
Idag ska jag försöka ta mig in till Haparanda med mamma,
det vankas mathandling. Jag gillar ju att gå på mataffärer så
vill gärna åka med, men om det blir av beror på hur mitt mående
utvecklas under förmiddagen. Ikväll blir det som vanligt Idol-
tittande. Gillar verkligen årets Idol, så många bra deltagare!
Ska ni se Idol ikväll?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så tråkigt att bara ligga :( men tur att du mår bättre i alla fall!

2016-10-14 @ 11:11:45
URL: http://Nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Mamma Malin

Vad skönt att de kunde lösa det med tabletterna på annat sätt. Hoppas det blir bättre snart då!

Näe, Idol har jag inte sett på flera, fler år.

2016-10-14 @ 13:11:05
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Petra

Hoppas du mår bättre snart själv mår jag fortfarande pyton ska äta en hel tablett från onsdag så det känns bra få hoppas sömnen blir bättre snart

2016-10-14 @ 22:25:00
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

ingen supervecka för din del :(( Hoppas att det vänder i helgen och att du får det bra med mamma =)
SV: Jo som jag skrev har jag också ett par utmaningar som ligger i utkastet men vill sprida ut dem lite så det blir lite någon gång sådär =) Men kul med frågor och tags ju =) Har letat upp dina frågor med så de kommer.
Jo vi läser om motiverande samtal med, just nu jobbar vi med negativ lisstil så det handlar ju mycket om motivation =)
Så skönt att du fick sluta med den medicinen!Hoppas du kan bli bra nu och få MÅ bra.
Haha har inte blivit så värst mycket snaps nu, men jag har så sjukt fullt upp hela tiden och du mår ju inte helt hundra.. men något blir det nog under helgen:)

2016-10-14 @ 23:36:53
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0