Fredag

 
Så var fredagen här och jag har en rolig helg framför mig!
Vaknade upp hos mamma dagen till ära eftersom jag åkte hit
igår och överraskade henne. Skulle annars ha åkt hit idag och
lämnat Diesel här över helgen men då hade jag behövt åka hem
ikväll, så jag tänkte att det är roligare med ett dygn istället för
några timmar. Anledningen till att jag åker hem redan ikväll
är för att jag tidigt imorgon åker iväg till Sunderbyn för utbildning
genom tjejjouren över helgen. Ser verkligen framemot det!
Har sett programmet för utbildningen och det är väldigt intres-
santa ämnen som vi ska prata om. Att göra detta och komma
iväg en helg känns bra, det är välbehövligt och skönt att få göra
något annat för i två dagar. Men nu ska jag sällskapa med
mamma och ha det trevligt innan bilen rullar hemåt igen.
Hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha okej vad träligt att det gick trögt men hoppas det blir bättre nu.

Tyvärr mår jag mycket sämre orka inte få och jobba går nu halva dagarna istället då jag är fruktansvärt trött får ingen sömn tyvärr sen mår jag sämre också dp jagär ledsen hela tiden och när jag sover så får jag hemska mardrömmar och somnar typ vid ('5 tiden på mornarna och vaknar vid 7 tiden när klockan ringer.
Det är därför jag inte har svarar på kommentarerna då jag mår fruktansvärt dåligt ska kolla om jag få prata med någon kurator eller psykolog känner att jag behöver det.

Kommer skriva etti inlägg sen nästa vecka om mitt mående.
Då det är många som undrar hur jag mår nu

2016-10-28 @ 12:15:50
Postat av: Petra

Aha okej vad träligt att det gick trögt men hoppas det blir bättre nu.

Tyvärr mår jag mycket sämre orka inte få och jobba går nu halva dagarna istället då jag är fruktansvärt trött får ingen sömn tyvärr sen mår jag sämre också dp jagär ledsen hela tiden och när jag sover så får jag hemska mardrömmar och somnar typ vid ('5 tiden på mornarna och vaknar vid 7 tiden när klockan ringer.
Det är därför jag inte har svarar på kommentarerna då jag mår fruktansvärt dåligt ska kolla om jag få prata med någon kurator eller psykolog känner att jag behöver det.

Kommer skriva etti inlägg sen nästa vecka om mitt mående.
Då det är många som undrar hur jag mår nu

2016-10-28 @ 12:16:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0