Tisdag

Efter en extremt brutal träningsvärk i ben och rumpa hela helgen
kunde jag igår äntligen gå igen. Har haltat mig fram i helgen och
inte kunnat gå vanligt, och att sätta/böja sig har varit hemskt.
Jag har aldrig haft så brutal träningsvärk förr! Igår var det lind-
rigare och jag kunde gå till gymmet samt på en promenad. Skönt!
 
 
Den här morgonen blev det ingen promenad utan istället gav jag
mina armar en dos kärlek på gymmet. Frukosten är nu i magen
och jag ska fixa till mig innan ett besök på sjukhuset väntar. Efteråt
ska det handlas mat och de sista julklapparna. Skönt att bli färdig
med det i tid. Sen får vi se vad som händer resten av dagen..
Hoppas ni får en fin tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalia

Duktig du är :D

2016-11-29 @ 08:47:09
URL: http://nouw.com/nattis
Postat av: Lucy

gud som jag saknar att träna :(

2016-11-29 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0