Tisdag

 
Sådär, nu har jag landat hemma i min lägenhet och har lillkillen
sovande jämte mig. Precis som det ska vara! ♥ Oj så jag har
saknat honom under helgen. Han överröste mig med massa kel
och slickningar igår när jag kom innanför dörren, hihi. Åkte tidigt
imorse från mamma så var hemma redan före 09. Skönt! Efter
att jag packat upp så gick jag till en väldigt saknad plats: gymmet.
Har inte gymmat på 2 veckor då jag haft extrem ryggvärk och sen
har tiden inte heller funnits.. Gissa om det var härligt att vara tillbaka
idag? Körde ett så hårt biceps/tricepspass så armarna skakade
rejält när jag var klar. Lovely!
 
 
Nu ska jag strax gå till Coop för att handla mat och sedan blir
det småfix här hemma. Finns alltid mycket att göra när man har
varit borta ett par dagar tycker jag.. Kvällen bjuder på massa mys
i soffan med Diesel, välbehövligt efter de senaste dagarna.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0