Takida - Don't wait up

På högstadiet (10-12 år sen) så var jag ett stort fan av Takida
och lyssnade alltid på dem, var på deras konsert osv. Sen blev
det en period då jag knappt alls lyssnade på dem och senaste
åren har det bara blivit ibland.. Men i början av augusti såg jag
Djävulsdansen på SVT1 när det handlade om ångest och
depression, då medverkade Takidas sångare Robert och
berättade om sin depression. Efter det började jag lyssna mer
på Takida igen och här ↓ är deras nyaste låt som släpptes i
slutet av augusti. Så himla bra!

I mitten av mars 2017 ska jag se Takida live igen och även
Stiftelsen, whoop whoop!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här fötter och fingrar blir knappt varma på vintern inte ens med handskar :/

2016-11-10 @ 16:39:54
URL: http://Nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Petra

Det kan jag tänka mig att det är smidigt med diskmaskin ska prata med vaktmästarn i morgon och ser vad han säger. I min hyra ingår elen så den behöver jag inte betala för övrigt


2016-11-10 @ 18:27:57
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Har också lyssnat på dem en hel del i många år nu:) Var på konsert med dem i Conventum i Örebro när jag gick i åttan tror jag ;D
SV: Jo men det jag menar, Stockholm brukar ju inte ha så mycket men vi brukar ha och då är jag längre söderut än Stockholm ;)
Jo jag tror att helgen kommer bli hur bra som helst, imorgon ska vi äta så god mat (som jag skrev på snap) längtar så haha :D Och sen på lördag blir det massa härligt som shopping, säkert utelunch och bio :) Det blir nog hur bra som helst! =)
Härligt att din mamma kommer, det blir ju roligare med besök :) Lussebullar måste jag nog också köpa hem :D
Du kanske skulle vila från gymmet imorgon då och bara köra promenad om du vill det istället :) Eller bara ta det lugnt ;)
Ja fy ja! Den stressen kan jag nog inte föreställa mig, måste vara hemskt. Och sen att inte veta om det finns många i närheten som kanske blir drabbade.. lastbilschaufförer sitter ju hyfsat skyddade,är ju såklart annat med små personbilar. Det gillar jag med vår bil att den är så ordentlig ändå, den känns rejäl:) Även om den såklart inte hade stått emot en lastbil (haha)
Fy det lät som en otäck händelse från när du övningskörde.. inte roligt att vara med om :(( Jag tog ju körkort på sommaren och övningskörde inte så mycket under vintern så jag har ju inte så mycket vana för det, det får jag ju nu :) Men sunt förnuft har jag i alla fall, vilket många saknar ;D
Jodå plugget har gått framåt men jag tog en paus och gick på stan. :) Har köpt blockljus till julstaken som vi har på köksbordet, köpt "pepparkakste" som jag snart ska testa :D Och så köpte jag en almanacka. Kan verkligen inte leva utan det.. gud så jag skriver och kluddrar i dem, om allt :) Så bra, ett skönt hjälpmedel för trötta hjärnor haha. Svårt att minnas allt :) Köpte även en marmorbricka att ha ljus på, tror du skymtat den på snap =)

2016-11-10 @ 19:23:44
Postat av: Erika

Takida är verkligen bra :)

sv. Så gör jag också, ser några avsnitt för att bedöma om det är bra. Men årets julkalendern känns ju verkligen toppen från det man läst :)

2016-11-10 @ 19:43:11
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Petra

Ja ska kolla med vaktmästarn i morgon och ser vad han säger

2016-11-10 @ 21:58:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Tyckte att det var ett himla bra program Djävulsdansen! Man får mer insikt i vad det handlar om med ångest m.m.

2016-11-11 @ 08:33:02
URL: http://sofiawerlin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0