Onsdag

 
Nu är jag tillbaka efter ett par dagars frånvaro. Vi har gått in
i november-månad och mamma fyllde år igår. Det blev kalas
med massa gott att äta. Tänkte visa några bilder från gårdagen
i ett senare inlägg. Första snön har kommit idag, eller ja det har
varit snöblandat regn och ligger bara lite i vissa diken. Det lilla
som ligger i dikena lär försvinna under kvällen.
 
 
Redan imorse vid 10-tiden var jag hemma igen från Seskis.
Jag har haft fullt upp sedan dess och än finns det saker som
måste göras innan jag kan slöa i soffan. Jag har nyss bokat
konsertbiljetter (mer om det imorgon i ett separat inlägg) och
ska nu bege mig till Coop för att handla mat. Det ekar tomt i
kylen eftersom jag inte har varit hemma på ett par dagar, haha.
Efter det kan jag förhoppningsvis ta det lugnt resten av efter-
middagen och kvällen tillsammans med Diesel.
Hoppas ni har en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad gott det ser ut! Muuuums :) Kram

2016-11-02 @ 19:15:38
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0