Onsdag

 
Gårdagens sjukhusbesök och handling tog verkligen på krafterna.
Oj så trött jag var på kvällen! Men en stor glädje bland tröttheten
var när jag fick mitt paket från Gymgrossisten. 10 kg kärlek i
en låda, hihi. När man hör 10 kg så tänker man att det är
extremt mycket varor men faktum är att det "bara" var 24-pack
Nocco PWO, 1 kg caseinpulver och en påse gojibär. Jag var
som ett barn på julafton när jag öppnade paketet, hihi.


Nu är det snart dags att knäppa en av alla Nocco:s och bege
mig mot gymmet. Ett cardiopass och eventuellt lite mage väntar.
Sen blir det en lugn dag hemma och så får jag besök av en vän.
Hur ser er onsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter inte som en dålig onsdag. Härligt att du fick hem paketet med alla dina favoritsaker! :D
Själv så tar jag det lugnt på förmiddagen för att tagga mig upp på kvällspasset jag arbetar idag :)

Sv; kul att du tyckte om inlägget! Ja, det är helt otroligt mysigt att gå utanför dörren, i centrum eller någon annanstans i Tyresö och så doftar det pepparkaka. Jaså? Åh det som är så gott!

Härligt. Det är alltid kul då man får bra och fina komplimanger då man gör något bra eller roligt! :)
Jo tack, fredagspasset förra veckan gick bra :)

Okej, tack för tipset! Pratade med min pojkvän i helgen om att gå på Takida och eftersom han heller inte direkt har gått på någon konsert någonsin, så skulle det vara kul att vi två tillsammans går på det! :D

2016-11-30 @ 10:38:50
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Oj, 10 kg! är det så mycket som det låter i också:)

2016-11-30 @ 12:47:33
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: NICOLE

Alltid kul med paket! :D SV: ja jag har en toppenvecka framför mig / är i en toppenvecka ;D Jag ser alltid till att ha roliga saker inplanerade och så men denna är lite extra =) Vi ska se Alcazar som spelar på Hamburger Börs :) Tror de kan bjussa på en riktig show så det blir kul. Har hört så bra om den :)
Haha men eller hur!! Inte så kul att behöva gå upp tidigt för att gå till badhallen liksom.. dessutom var det sviiinkallt i vattnet. Men det gick ju bra, han klarade allt med bra marginaler :D
Tråkigt att vara allergisk :( Får du som utslag? Det fick jag när jag var mindre. Men jag badade ändå ahah..
Haha jo men nog är jag ändå bäst, stjärnan är ju i alla fall UPPE:) Jag kunde ju ha lagt ner den igen;D
Haha den vasen har du bara framme när hon kommer då hoppas jag?? Hahah! Så roligt när en del tycker att något är sjukt snyggt och en annan undrar om den har fel på synen eller vad det är frågan om ;D
Härligt att du hittade klapparna du sökte! Jag är inte klar än, inte börjat ;) Men ska kika i Stockholm. Har i alla fall planer till syskon och föräldrar så det är skönt :)

2016-11-30 @ 12:51:27
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Anonym

Sv: det e ganska många olika men typ Science fiction, Dramatik,Äventyr, Mysterium och Action hehe :D

Tack detsamma :D

2016-11-30 @ 12:56:39
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: H

10 kg låter väldigt mycket ja haha :D

2016-11-30 @ 15:17:51
URL: http://halsosam.blo.gg
Postat av: Erika

Kul med paket :)

2016-11-30 @ 16:06:19
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0